fredag 23 december 2011

Då kör vi...

Ska försöka mig på att, med hjälp av en blogg, strukturera och följa min träning på ett bättre sätt. Om det kan roa eller hjälpa någon att följa mina ansträngningar så är det förstås ett plus i kanten.
Jag har sedan en tid tillbaka registrerat min träning på funbeat.se och för det senaste året har det sett ut som följer:



Jag är en cyklist alltså, som föredrar mountainbike men fuskar emellanåt på landsvägen och när utomhusvädret suger så flyttar jag in i spinningsalen. Innebandyträningen motsvarar veckans friskvårdstimme med jobbet. Löpning ägnar jag mig åt ytterst sporadiskt. Även detta är till viss del väderstyrt, när det är för kallt eller slaskigt för cykling så åker löparskorna på istället. Under posten Övrigt döljer sig en blandning av styrketräning, core-pass, brännboll, inlines m.m.

Återkommer snart med ett inlägg om vad jag tänkt inför kommande års träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar